Facebook obceFotky obce na rajčeti.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Vinařské stezky

Obec Mikulčice spolupracuje na rozvoji Moravských vinařských stezek, jejichž koordinátorem je

Nadace Partnerství

Moravské vinařské stezky

Odkazy

 

Region PODLUŽÍ

Turistické INFORMAČNÍ CENTRUM

Zařijte jižní Moravu

mapka

portal gov.cz

logo CZECH point

Hodonín

Digitální povodňový plán obce:

Povodňový plán obce

HZS Jihomoravského kraje

POZOR PŘI PÁLENÍ KLESTÍ!POZOR PŘI PÁLENÍ KLESTÍ !

Statistika

Statistika - údaje o obci k 1.1.2022.

K 1.1.2021 byl počet obyvatel obce 1964.                        Během roku se přihlásilo 62 lidí, odhlásilo se 25.               Narodilo se 17 dětí /5 dívek, 12 chlapců/, zemřelo 31 obyvatel.
K 1.1.2022 mají Mikulčice 1987 obyvatel.

Můžete si zakoupit :

Na obecním úřadě si můžete zakoupit:

Kniha F. Mikulecký LIDOVÝ HUDEBNÍ SKLADATEL NA PODLUŽÍ 300,- Kč.

Kniha Mikulčice 200,- Kč.

Pohlednice obce za 4,- Kč.

 

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Odpadové hospodářství


Od začátku roku 2022 se musíme řídit novelou zákona o odpadech a mění se náš náš osvědčený systém svozů. Na nádoby již nelepte jednorázové štítky, stejně jako doposud je umístěte před nemovitost v případě potřeby výsypu. Platby za odpad jsou stanoveny dle zveřejněných obecních vyhlášek o odpadech, tj. 480,- Kč/rok za trvale přihlášenou osobu v obci Mikulčice.

Nerezignujte prosím na třídění odpadů, ať můžeme po roce uvažovat o snížení paušální částky na obyvatele a nemuseli ji naopak zvyšovat.

Systém není úplně motivující, ale chtěli bychom jej ročním provozu vyhodnotit a najít způsob, jak dobře třídící zvýhodnit.

Vzhledem ke stále ještě neukončené obnově poškozených nemovitostí a množství odpadů s tímto spojeným, je sběrné Sběrné středisko Mikulčice otevřeno pro veřejnost stále ještě každou sobotu. 

Provoz střediska se řídí shváleným provozním řádem.

Provozní doba sběrného střediska:
 

PONDĚLÍ 08:00 - 12:00  
STŘEDA 08:00 - 12:00

15:00 - 18:00 - duben až říjen

13:00 - 17:00 - listopad až březen

SOBOTA 08:00 - 12:00

každá sobota


V uvedené dny je středisko otevřeno dle provozní doby, vyjímkou jsou uznané státní svátky.

Kontakt:  tel. 720 976 536.
Jan Šagát, Hynek Kostrhůn, Petr Profota, Luděk Hanáček 

e-mail: COV-SSO@mikulcice.cz

Upozorňujeme občany, že na sběrném středisku není možné odevzdat směsný komunální odpad a odpad s obsahem azbestu. Odevzdání roztříděných surovin od občanů je ve středisku bezplatné, cihlová suť je omezena váhou, max. 500 Kg na číslo popisné během jednoho kalendářního roku.

Opět nám pomohli školáci a připravili pro nás všechny kalendář svozů pro rok 2022. 

Od měsíce března se sváží BIO odpad 1x za 2 týdny. Tento cyklus potrvá do konce měsíce listopadu.

Popelnice (TKO) se vyvážejí v pondělí, v pravidelném intervalu vždy jednou za dva týdny.

Plasty v pytlech se odváží každou první "pracovní" středu v měsíci od rodinných domů.

Plasty a tetrapack v kontejnerech se vyváží ve čtvrtek, papír ve středu, sklo dle potřeby 1x za měsíc.

Jestliže jsou kontejnery plné, lze papír, plasty i sklo vyvézt do sběrného dvora.

Žádáme občany, aby odpady neodkládali mimo sběrné kontejnery!

Obec Mikulčice si vyhrazuje právo změn výše uvedeného rozvrhu!

stanoviště kontejner plast sklo barevné, směsné kontejener sklo bílé papír

kov

tetrapack
Základní škola 1 1 1 1   -
Hasičská zbrojnice 3 1 1 1 1 1
Obchod Kotásek 2 1 1 1   1
Obchod Enapo 2 1 - 1   1
Kulturní dům 1 1 1 1   -
Mateřská škola 1 1 - 1 1 -
na hřišti - 1 - -   -
U Šáchového 1 1 1 1 1 -
Vaňkovka 1 1 1 1   -
Řadovka -Luční 1 1 1 1   -
K Boří 1 1 - 1 1 -

Celkem: 49

14 11 7 10 4 3

Podařilo se dokončit výběrové řízení a vybrat dodavatele kompostérů, profesionálního štěpkovače a jednoho kontejneru na textil. 

Vítězem na dodávku zařízení  se stala společnost MEVA-TEC s.r.o. se sídlem Chelčického 1228, 413 01 Roudnice nad Labem, IČ:62742051. Společnost byla vyzvána k realizaci dodávky.

Akce je podpořena dotací od Státního fondu životního prostředí ČR /SFŽP/. Celková částka akce činí 3.673.380,00 Kč, dotace od SFŽP je schválena v max. výši 3.122.373,00 Kč. Uvedené ceny jsou včetně platné DPH.  

Děkujeme občanům za kvalitní třídění odpadů.

Osvědčení Ekokom 2019

Osvědčení Ekokom 2018

Osvědčení Ekokom 2017

Osvědčení Ekokom 2016

Osvědčení Ekokom 2015

Osvědčení Ekokom 2014

Osvědčení Ekokom 2013

Osvědčení Ekokom 2012SH u parčíku.Přehled výsledků sběrů elektrotechniky, vliv na životní prostředí - Certifikáty od společnosti ASEKOL: 

Asekol vyúčtování 2018

Asekol vyúčtování 2017

plakát