Facebook obceFotky obce na rajčeti.

Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Vinařské stezky

Obec Mikulčice spolupracuje na rozvoji Moravských vinařských stezek, jejichž koordinátorem je

Nadace Partnerství

Moravské vinařské stezky

Odkazy

 

Region PODLUŽÍ

Turistické INFORMAČNÍ CENTRUM

Zařijte jižní Moravu

mapka

portal gov.cz

logo CZECH point

Hodonín

Digitální povodňový plán obce:

Povodňový plán obce

HZS Jihomoravského kraje

POZOR PŘI PÁLENÍ KLESTÍ!POZOR PŘI PÁLENÍ KLESTÍ !

Statistika

Statistika - údaje o obci k 1.1.2021.

K 1.1.2020 byl počet obyvatel obce 1958.                        Během roku se přihlásilo 36 lidí, odhlásilo se 30.               Narodilo se 17 dětí /10 dívek, 7 chlapců/, zemřelo 17 obyvatel.
K 1.1.2021 mají Mikulčice 1964 obyvatel.

Můžete si zakoupit :

Na obecním úřadě si můžete zakoupit:

Kniha F. Mikulecký LIDOVÝ HUDEBNÍ SKLADATEL NA PODLUŽÍ 300,- Kč.

Kniha Mikulčice 200,- Kč.

Pohlednice obce za 4,- Kč.

 

Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

« Zpět na Strom životních situací

Rušení nebo chybovost signálu zařízení využívajícího rádiové kmitočty

3. Pojmenování (název) životní situace

Rušení nebo chybovost signálu zařízení využívajícího rádiové kmitočty

4. Základní informace k životní situaci

Rušením provozu se rozumí elektromagnetické rušení, které zhoršuje, znemožňuje nebo opakovaně přerušuje provoz elektronického komunikačního zařízení, sítě elektronických komunikací, popř. poskytování služeb elektronických komunikací nebo provozování radiokomunikačních služeb.

Za rušení se nepovažuje povolené sdílení rádiových kmitočtů vysílacích rádiových zařízení nebo vzájemné rušení vysílacích rádiových zařízení provozovaných na základě všeobecného oprávnění, pokud nejsou porušeny podmínky vydaných oprávnění. Takové rušení řeší provozovatelé zařízení využívající rádiové kmitočty dohodou.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Držitel individuálního oprávnění k využívání rádiových kmitočtů nebo provozovatel rušeného zařízení, sítě nebo služby elektronických komunikací, příp. provozovatel rušené radiokomunikační služby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě vzniku rušení nebo chybovosti signálu musí provozovatel zařízení využívajícího rádiové kmitočty, popř. poskytovatel služeb elektronických komunikací, který je poskytuje prostřednictvím zařízení využívajícího rádiové kmitočty, nebo provozovatel radiokomunikačních služeb (dále souhrnně jen "provozovatel"), vždy nejprve zajistit kontrolu vlastního rádiového zařízení a přesvědčit se o jeho bezchybném stavu.

Kontrolou doporučujeme pověřit odbornou servisní firmu.

Je třeba zkontrolovat:

  • bezchybnost a správnou instalaci provozovaného vysílacího i přijímacího zařízení, včetně antén, anténních svodů a přidružených zařízení,

  • kvalitu vysílaného signálu,

  • dodržení minimální požadované úrovně přijímaného signálu,

  • odpovídající nastavení citlivosti přijímačů (terminálů) atd.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

V případě, že se provozovatel ujistil o bezchybném stavu vlastního rádiového zařízení a problémy nadále přetrvávají, může se obrátit na místně příslušný oblastní odbor Českého telekomunikačního úřadu.

Rušení nebo chybovost signálu lze oznámit písemně, telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty (viz bod 16).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Oznámení o vzniku rušení nebo chybovosti signálu přijímají a vyřizují místně příslušné oblastní odbory Českého telekomunikačního úřadu, popř. se lze obrátit na odbor kontroly a ochrany spotřebitele Českého telekomunikačního úřadu.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici:

  • individuální oprávnění k využívání rádiových kmitočtů, bylo-li vydáno,

  • osvědčení o oznámení komunikační činnosti, která je podle § 13 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů, podnikáním v elektronických komunikacích, bylo-li vydáno.

Nezapomeňte uvést název a sídlo firmy, event. vaše jméno, příjmení, bydliště a spojení (telefon, e-mail).

Dále je vhodné popsat okolnosti, které se rušení nebo zhoršené kvality týkají (např. rušený kmitočet nebo kmitočtové pásmo, jak se projevuje, v jakých časových intervalech apod.).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny; oznámené případy řeší příslušné odbory Českého telekomunikačního úřadu v pořadí dle doručení.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Subjekt, jehož zařízení nebo činnost způsobuje rušení - kontrolovaná osoba.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Součinnost při místním šetření.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Lze využít elektronickou adresu Českého telekomunikačního úřadu: podatelna@ctu.cz, datovou schránku Českého telekomunikačního úřadu: a9qaats nebo elektronický formulář pro oznámení rušení (podání je možné učinit bez elektronického podpisu).

28. Popis byl naposledy aktualizován

18.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.